Sziasztok!!

 2009.07.12. 20:12

Ha már Z3 is írt magáról akkor Én is.

 

 

 

 

Klaussn95 vagyok, de hívjatok csak Klausnak. Ugyan olyan szerkesztő vagyok mint Z3, luciuscornelius és marci_barcafan.

Engem is ismerhettek a NokiaProgramokról, ahol lelkes segítő vagyok mind a Fórumon mind az Üzenőfalon. A telefonom (azaz számítógépem) egy Nokia N95 ami 8 és 16GB-s Kingston kártyával van ellátva. Én telefonokat is tesztelek, tehát ez a "meló" (mármint a tesztelés) nem áll tőle távol. Lesznek olyan telefon tesztek, hogy melyik telefonon jobb játszani. Szeretem a technikai dolgokat. Például.: Pc-k, telók. :D

Remélem jó benyomást teszek. :) A bemutatkozó cikkemet pedig már el is olvashatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr531242308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása