R.I.P. N-Gage 2003-2010

 2009.10.31. 14:47

A Nokia részéről agyon hype-olt, de valójában le sem sz*rt mostohagyermekét, a második N-Gage szolgáltatást 2010-ben megszünteti a vállalat. A keretprogram online funkciói megszűnnek, de a játékok továbbra is használhatóak lesznek a készülékeken.
 

Az N-gage.com is megszűnik, játékokat ezentúl az OVI store-ban keressünk. A fejlesztők egy meglehetősen visszafogott bejegyzést írtak a hivatalos Ngage blogra.
http://blog.n-gage.com/archive/mobile-gaming-evolves-%E2%80%93-ovi-store-is-here/


Pedig szerintem kiváló ötlet volt a játékos rendszer, az online Arénával, GamerScore-okkal, és a többi nyalánksággal. Szerintem az Apple most is veri a fejét a falba, hogy az elején miért nem találtak ki ők is egy ilyen kis közösségi rendszert a játékokhoz.
Én úgy látom hogy a Nokiánál még nem jöttek rá, hogy a következő eszköz amit „fel kell falnia” a mobiloknak az a hordozható játékkonzol (a hobbi fényképezőgépek, MP3/MP4 lejátszók és GPS-ek után szabadon). Az meg 2009 vége felé alap dolog, hogy mindenhez egy online közösséget csatolunk. Végre elindultak a Nokiánál, csak rossz irányba....
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr411488936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ifjuver 2009.10.31. 20:44:11

Mit lehet erre mondani? A visszafogott nem egészen jó szó arra, ha valaki nem ismeri el, hogy valamit ostoba módon csinált, és ezzel évekig szivatott embereket :) Mert szerintem ezt csinálta a Nokia, és az lett volna a minimum, hogy bocsánatot kér azoktól, akik hittek benne egy kicsit is.
Akik visszafogottak voltak, azok a játékosok, akik még a klasszik n-gage-től kísérték idáig a platformot. Én csodálom, hogy ilyen békésen vették tudomásul, na ők tényleg jó fejek.
Nekem am nem nagy veszteség, sok pénzt nem fektettem bele, legalább röhögtem egyet a finnek tesztoszaságán.
süti beállítások módosítása