Wimbledon 2009 (by Gameloft)

 2009.06.26. 16:03

Fejlesztette és kiadta: Gameloft

Platform: java

Kategória: sport

 

 A legnagyobb mobil-játék gyártó cég egyik új játékát választottam, a Wimbledon 2009-et. Én nagyon sokat vártam ettől a játéktól, hát lássuk, mit sikerült összehozniuk a játék fejlesztőinek. Lássuk a játékot.

 

 

Grafika:

Szögezzük le mindjárt az elején: ez egy Java játék,tehát ne legyenek óriási elvárásaink a grafikával kapcsolatban. A játékot elindítva a fenti kép fogad. Igényes,szépen kidolgozott,mindenféle felesleges csicsa nélkül. Eddig jó. A menübe belépünk,és ugyanazt látjuk, mint a bezető képnél: lényegretörő. Ha elindítunk egy játékot,játszhatunk többféle pályán (a játék címével ellentétben nem csak a Wimbledon-i füvön):fű,salak és műanyag. A pályák szépen ki vannak dolgozva,a szponzorokkal és a labdaszedő-sárcokkal együtt. Grafikára nem lehet panaszunk.

Játékélmény

Ha ekezdünk karrier módban játszani, van többféle edzés, mindegyiken más "skill"

-ünket lehet fejleszteni. (erő,technika,pontosság,szervák stb...) Egy föld térképen mehetünk a világ különböző földrészeire edzeni. Minden edzsé után jön egy Kupa,ami lehet kicsi (Minor) és nagy(Major). A nagyobb kupákra csak később nevezhetünk,először nyerjük meg a kicsiket. Én 11 kis kupát nyertem meg mire meghívtak egy nagyra. Persze ez attól is függ,hogy a 200 játékost tartalmazó világranglistán hol helyezkedünk el. Nos,én a 11 kiskupa után értem be az első 100-ba,és utána meg is nyertem az első nagykupámat,és mindjárt a 60. hely körül járok. Egész valóságos.

Maga a játék irányítása jól sikerült,a játékossal könnyű mozogni,és sok féle ütés közül válogathatunk. Van benne röpte balra,középre és jobbra. (gombok: 7,8,9), középre ütött labda minden irányba ( 4,5,6) és hosszú labdák is (1,2,3). Persze szabályozhatjuk az erősséget is. Ha kétszer nyomjuk a gombot akkor nyesett lövést kapunk,tehát a játékirányítás kielégíti minden vágyunkat. Gratula a Gameloft-nak.

A játékban választhatunk Karrier módot, ahol saját játékost nevelgetünk,de mehetünk mindjárt Wimbledonba is előre meghatározott játékossal. Na itt álljunk meg egy szóra. A játék neve Wimbledon 2009. Naívan úgy gondoltam,hogy megvannak a szükséges licenszek,és legalább pár igazi játékost kapunk netán igazi arcokkal. Ha valaki még velem együtt ebben reménykedett,azt most fel kell, hogy homályosítsam. Nincs ilyen. Kamu nevek, kamu képekkel. Tehát mehetünk egyből Wimbledonba,ahol van fiú egyén és páros és lány egyéni és páros is. (én hiányolom a vegyes-párost de azért a piros-pont jár!:D).

 

Konklúzió:

Élvezhető játék, sokáig el lehet vele időzni. Jó kis unaloműző annak, aki túl tud lépni az igazi nevek hiányán,ami még jobban emelte volna a játék realisztikusságát számomra. Talán 2010-ben ez is meglesz.

Összesen: 10/8

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr901210301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potter55 2009.07.01. 16:29:37

Szerintem is ez játék jól sikerült, szép grafika a javához képest és jó az irányítása is. De azt én is sajnálom nem a valódi játékosok vannak benne. Van benne vegyes páros az egyszerű játéknál, Mixed doubles néven de lehet hogy csak nekem van?
Most én is ezzel a játékkal játszom (és még másikkal is) és most ajánlotta fel a Wimbledont a karrier módban. Az emberkém elég fejlett csak a hordós (power edzés) nem sikerül elsőre csak sokadjára, így nem olyan erős de ha az is sikerül akkor nagyjából 100 lesz minden képessége és persze a 200-ból az 1. helyen vagyok.

.MM. 2009.07.01. 20:36:53

@potter55: Az igen!:D
Közben meglett a vegyes-páros,csak én a Roland Garros részével kevertem,amiben még nem volt. Én mindenből kb 80-as vagyok... Fejlődök!!:D
hát a nevek.. igen ez nekem is nagy szívfájdalom mint ahogyna cikkben is írtam...:D
süti beállítások módosítása