A Gameloft ismét új játékkal rukkol elő. A Miami Night's 2-vel. A gyártó azért ragaszkodott a 2. részhez, mert a már ismert első rész is jól sikerült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

A játék megmutatja nekünk milyen is Miami válójában. A karakterek a játékban elég jó mesterséges intelligenciával rendelkeznek, ezért ha megsérted őket, akkor ártanak neked vagy megtámad egy nem számított pillanatban.

Ha jófej vagy az emberekkel valószínüleg téged is követni és isteníteni fognak.

A játékról ennyi információt adott a gyártó.

A játék ilyen lesz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A játék grafikája, átlagos. De mint láthatjuk a története elég jó és hosszú lesz. Nekem, nem nyerte el tetszésemet, mert nem vagyok igazán oda az ilyen játékokért, de szerintem a többségnek tetszeni, fog ha a gyártó szerint az első résznek nagy sikere volt. Meglátjuk!!!

 

 

 

 

Íme egy kis statisztika:

- A helyszínek 3-szor több mint az első verzióban, 30 új hely, köztük Ki Biskejn városa.
- Lehet különféle karakterekből válogatni (detektív, parti-menő, stb..)
- És ha lehet hinni a gyártónak: Megismerkedik a kedvenc filmjeid jelképes karaktereivel.

- Továbbá új szomszédokkal ismerkedsz meg "élőben" - játékban legyél teljesen új ember.
- A karakterek emberi memóriával rendelkeznek: másik karakterekkel állít be kapcsolatokat mindegyik találkozónál.
- Járhatsz a barátokkal szórakozni a kamarafunkcióknak köszönhetően.

Ennyi infót tudtam szerezni a játékról, ha lesznek új infók megosztom veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr271267671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2009.07.25. 17:54:17

Na, ezért én sem fogok 3 kézzel kapkodni, hogy kipróbálhassam.

.MM. 2009.07.27. 21:41:41

Hát én játszotta az első résszel. Kb 2órán át nyomattam vele,aztán lefeküdtem aludni...Ez nagyjából elég is volt ahhoz,hogy SOHA többé ne játszak vele és ne iskerüljön fel a telómra. Ennyi :D

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2009.07.29. 18:09:35

na, már elérhető a játék. Tapizós telcsikre is.

ifjuver 2009.08.02. 00:56:58

De utálom az ieneket, nem értem hogyan érhet el ezzel a gl sikereket. Biztos a sok buggyant amcsi tolja.

.MM. 2009.08.02. 21:55:42

Hogy érhet el sikereket? :D Figyelj... az amcsik nagy része otthon ül a gépe előtt,mekis gyorskaját zabál agyba-főbe,ezért kb 40kiló súlyfeleslege van,és a bőre a naphiányától a fal-fehér és egy finn-bőrszíne között van. Ezek után nem sokan állnak vele szóba egy szórakozóhelyen(már ha elmegy oda) de itt ez a "csúcs-szuper" játék,ami ezt is "orvosolja".!:D ennyi:P
süti beállítások módosítása