Gameloft új játékot dob ki! NitroStreet 2! Jól csengő név egy jó játékgyártótól! Igen-igen jól hangzik.. Na de nézzünk csak a szép kép mögé...:D

 

 

 

A Gameloft sokak örömére egy újabb autós játékkal fog kedveskedni mindazok számára,akik hiányolják az Asphalt 5-öt mert nincs iPhone-juk. Eféle vigaszjátékkal már többször is találkozhattunk a Gameloft története során,néha igen jó játékok születtek egy ilyen projectből. De sajnos az esetek többségében elég gyenge játékok jöttek ki ilyenkor. Elég nehéz lesz egy olyan játékkal helyrehozni azt a hatlamas bakit,amit az a bejelentés okozott,hogy az Asphalt 5 csak iPhone-ra érkezik. Ez a bizonyos játék,mint már a címben is olvashattátok, a NitroStreet Racing 2.

Sok helyről már az első része is eég negatív visszhangot kapott. Mert valljuk be őszintén: egy ilyen NitroStreet sehol sincs egy Asphalt-hoz képest. De hát reménykedtünk,hogy hátha összedob valami jót a Gameloft. Csalódnunk kellett,amikor megjelentek az első képek a játékból. Itt is vannak,meg lehet tekinteni őket. A menü gyönyörű: de télleg. Ez az igazi undergroundos illegállis autóversenyes játékhoz illő menü. A játék ránézésre játszható. Nem rossz. De hasonlítsuk össze a NitroStreet1-el. Nocsak! Hát ez szinte ugyanaz kinézetre! Tehát a Gameloft már megint kiadott egy  játékot,ami ugyanaz mint az előző része,esetleg új kocsikkal és pályákkal. Hangsúlyozom az estleg szót,mert még nem tudunk semmi biztosat.

A játék hivatalosan 2009 Július 25-én jelenik meg. Nagy örömöt fog okozni azoknak,aki szerettek játszani az első résszel. De mivel fenn áll a gyanú,hogy erősen az első rész kicsit javított változata lesz,egy cikkben össze is hasonlítom a két játékot. Köszi Gameloft! (Na nem az új játékot amit majd kiadtok,hanem az új ötletet,hogy miről írjak cikket...:D)

Ha olvassátok a cikkemet,igen észre vehetitek,hogy bizony számomra (is) savanyú az a bizonyos szöllő. hogy mért? Hát mert nincs iPhone touch-om,és az Asphalt a kedvenc játékom. Vagyunk még páran így.

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr531247232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klaussn95 2009.07.15. 13:37:06

Hát nekem ez egy csalódás. :D Az Asphalt veri. :D

.MM. 2009.07.15. 14:51:42

Én mindig Asphaltoztam orrba-szájba,aztán ha meguntam,akkor kicsit NitroStreeteztem. Hamar kipörgettem,aztán vissza az Asphalthoz. És most nem lesz Asphalt 5 nekem :( Meg az emberek nagy részének. A Gameloft fórumán azt írták azért csak iPhone-ra jön ki,mert ez egy Exklúzív játék lesz. És írták azt is,hogy ha nincs A5 symbian vagy java verzióban,akkor már Asphalt6 se lesz,mert ugye az hülyén nézne ki. Remélem ez kamu,mert ha nem,akkor el kell kezdeni gyűjteni egy iPhone-ra :D

klaussn95 2009.07.15. 16:02:09

@marci_barcafan:

Gyűjt a halál.. iphone mindig is utáltam, és fogom is. :)

potter55 2009.07.17. 13:31:45

Szerintem én meg maradok az Asphalt 4-nél. :D

klaussn95 2009.07.17. 15:39:24

Pont 25.én amikor haza jövök a táborból. :D Mert 19.én megyek. :D Háhá! :D

klaussn95 2009.07.17. 15:41:34

De most így jobban megnézve a képeket, nem is olyan rossz. Mondjuk az utolsó előtti képnél a piros Mazda RX8as alatt a pink neon jól néz ki. :D

klaussn95 2009.07.18. 21:25:09

Ma szereztem, meg de nem lövöm le a poént, majd Marci megírja nektek. :D

.MM. 2009.07.19. 19:21:33

Már megszereztem én is :D Bocsi,csak nyaraltam 3 napig. Holnap írom a cikket :P
süti beállítások módosítása