Megjelent az első pokerjáték amit többjátékos módot is tartalmaz N-gage-re a Gameloft-tól.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A játék a telefonon fennlévő N-gage keretprogram Store (menü)pontjából érhető el, ha átmegyünk a See All Games menüpontba.

Ahhoz képest, hogy a játék 1 (csak) MB-os, észre vehetjük, hogy amikor tölti be a játékot, a jobb felső sarokban láthatjuk, hogy “HD Game” amiben már sokszor csalódtam, de lehet nem csak Én.

 

 

Így néz ki a játék (elvileg):

 

 

 

 

Végülis első ránézésre nem rossz, de könyörgöm HD játék, és 1megabyte? Érdekes.

Minden esetre akinek tetszik annak Jó szórakozást.

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr831247476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.MM. 2009.07.15. 14:48:29

Érdekes... Ln imádtam a Java verzióját. HD nélkül :D Most lehet,hogy nekem szar a kontaktlencsém,de ez a képek alapján majd teljesen ugyanaz. Remélem bővült is valami a játékban a java verzióhoz képest és nem csak odaírták rá, hogy Ngage! :D

klaussn95 2009.07.15. 15:59:30

@marci_barcafan:

Általában azonos a java és symbian az ngage verzióval. :D

Darkfish · http://darkfish.blog.hu 2009.07.15. 16:14:17

Cső!
Dave vagyok, és nagyon zsírkirályatomos vagy! :)
Hajrá így tovább!

potter55 2009.07.17. 13:20:41

Hát ha ez HD (képek alapján) akkor azt nagyon nem jó helyre írták. Lehet egy másik játékról "tévedt" át a HD feliratocska. :D
Ha poker játékkal akarok játszani akkor inkább az úgyszintén GameLoft-os de symbian-os Midnight Poker 3D-vel játszok ami szerintem nagyon jó poker játék szép 3D grafikával. :D
süti beállítások módosítása