Z3

 2009.07.11. 22:58

Sziasztok!

Z3 vagyok az egyik új szerkesztő.Hát mit írhatnék magamról?Egy 73éves dunántúli özvegyasszony vagyok,Bicskaszentparittyán lakom és szeretem a háziállatokat.

Na komolyra fordítva a szót, Z3 vagyok de itt a zozo nicket használom,azt jobban szeretem csak ugye forumos pályafutásomat úgygondoltam egy olyan névvel kezdem amit könnyen meglehet jegyezni,így lett a Z3.A cikkeket is Z3ként fogom aláírni ez ne tévesszen meg senkit.A felnötté válás küszöbén állok,szeretem a technikai kütyüket,az autókat és a motorokat.

Címkék: bemutatkozás z3

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr441241065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása