A Gameloft új játékokat készül kiadni,még 2009-ben. A lista itt látható.

Augusztus:
Where in the World is Carmen Sandiego

Szeptember:
Cops LA:Street Killers

Október:
RF 2010
RFM 2010
Splinter Cell:Conviction

 

Sajnos az Asphalt 5 nincs közötte,de ott van a RealFootball 2010 és az új Splinter Cell is. Ha bármelyik játékról többet megtudunk,egyből megírjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr601286361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ifjuver 2009.08.04. 13:42:36

Hát ez olyan mintha a legbénább étterem étlapját olvasnám. de komolyan : )
nem témába vág, de válaszoljatok pls: az ovinál keresgéltem, hogy vannake olyan olcsó kis bulis játékok mint az appstoreban, de mindig az n-gage oldalra jutok. Ugye azon az uncsi 40 n-gamén kívül az egyszerű fejlesztők is jöttek ki valamivel?

.MM. 2009.08.04. 18:36:28

Egyrészt: nem értem a kérdésed:D
Másrészt: a Gameloft nagyon titkolózik az új játékaival kapcsolatban,ezeket a híreket is nehezen szereztem. Sokan úgy vélik,a Gameloft egy nagy durranás előtt szokott titkolózni ennyire. Ők vannak kevesebben:D A többség úgy gondolja,hogy a Gameloft kihasználja az iPhone és az iPod touch nyújtotta lehetőségeket,és meglovagolja e két készülék által gerjesztett hullámokat,és ezért arra a piacra koncentrál és a mobil telefon játékait nem kívánja grafikailag fejleszteni.:D

ifjuver 2009.08.05. 10:34:36

A kérdésem szebben mondva: az appstorban sok ingyenes vagy olcsó játék van, amiket nevesincs fejlesztők/csapatok csináltak, és sok közülük nagyon jó minőségű. Azt akartam kérdezni - már ha ismeritek az OVI-t - hogy a nokiánál is található ilyen, vagy ők azzal a maroknyi n-gage címmel villantanak? Vaaagy, náluk is lesz ehhez hasonló rendszer?

.MM. 2009.08.05. 11:35:15

Persze hogy ismerjük az OVI-t.
A kérdésedre nem tudom a választ,de engem is érdekel. Holnapra megszerzem az infókat :P Vagy lehet,hogy még ma este csak most dolgozok...(elvileg:D)

ifjuver 2009.08.05. 17:18:43

Én csak amiatt aggódok hogy olyan mértékű lesz az iphone nyomvonalán haladás, hogy az ovis fejlesztők is csak az új érintős nokiákra fejlesztenek.. Merthogy tapicskolás+ nagy képernyő az elég jópofa meg minden.
Persze téged ez nem érint, mert neked ugye 5800ad van.

.MM. 2009.08.05. 17:23:11

igen eléggé erősen ott lesz az iPhone most egy jó darabig a top-on...
csak sztem óriási az ugrás az iPhone és a legjobb Nokia telefonokra tervezett játékok között. A Hooked On manapság egy gyengébb vagy közepes iPhone-játékként titulálnám,pedig mekkora durranás volt...:(

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2009.08.07. 16:44:52

Where in the World is Carmen Sandiego.. legendás játék volt c64en és amigán (meg pécénis) várnifogjuk mindenképp ;-9

.MM. 2009.08.07. 17:40:41

Igen én is hallottam már róla...:D Úgyértem nem csak a telóra majd kiadott verzáról. Reméem jó kis játék lett. Nemsokára jön a Cops tesztje :P
süti beállítások módosítása