Dexter: The Game (Hír)

 2009.07.26. 16:24

Most, hogy az új iPhone szoftver már kezeli a szülői felügyelethez kapcsolódó dolgokat, úgy néz ki, egyre jönnek ki a véresebb produktumok.

Ebben a játékban Amerika kedvenc sorozatgyilkosának bőrébe bújhatunk. A nagysikerű Dexter sorozatot nálunk a Viasat 3-on láthatta a közönség. Grafikailag sem lesz egy utolsó látvány.

 
A sorozat egyik írójának az agyából pattant ki az egész. Lesz itt minden: nyomozás, lopakodás, becserkészés, vércsepp-gyűjtemény, kalandjáték betétek. Mindezt a főszereplő Michael C. Hall eredeti hangjával.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr521269434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ifjuver 2009.08.02. 22:37:42

Ekkora hülyeséget. Én soha az életben nem tolnám a dextert. (mármint a játékot persze... azazhogy az igazit sem, szóval tudjátok hogy értem). Esetleg a kínzásos részek mehetnének, de nekem maga a sorozat se tetszett.

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2009.08.02. 22:44:24

@ifjuver: Ha nem tetszett a sorozat, akkor nincs is miről beszélni. Én a Lost játékot is szerettem x360-on, hiába szídták. ;)
süti beállítások módosítása