helloTouch!

 2009.07.21. 20:24

Sziasztok!

Én is megtartom a hagyományt, írok pár sort. Ha más nem, már csak azért is, hogy mi a frászt keresek én itt.
Azért, hogy átfogóbb képet kapjatok a mobil játékokról, szükség volt egy olyan személyre, aki az iPhone játékokat is tudja tesztelni. iPhone-om ugyan nincs, de van egy iPod Touch 2G-m, a különbséget talán tudjátok: nincs GSM/3G/GPS modul, de gyorsabb a procija mint az iPhone-oknak (kivéve iPhone 3GS). Tehát játéktesztelésre tökéletesen alkalmas.

Ráadásul, telefonnak egy Nokia 5800-át használok, így terveim szerint az erre megjelenő játékokról is fogok írni. Összehasonlító tesztet nem szeretnék, mert az Nokia gyalázás lenne (mondjuk egy Ferrari Evolution GT, összehasonlítás a két kütyün J)

Nokiaprogramokon, 6600sectoron, és még kismillió helyen szabi113-néven már talán láttátok írásaimat.
Bővebb bemutatkozást és érdekes írásokat, a saját blogomban találtok, amit a nevemre kattintva értek el.

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr901259580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ifjuver 2009.08.02. 01:12:42

Szóval van egy ipodod, bt billentyűzeted, meg egy 5800ad... :) Körülnéztél az öltözőben amíg a többiek tesiztek vagy mi? :D
Amúgy jöhet az összehasonlító teszt, szerintem az nagy buli. Erről jut eszembe: hogy hívjuk azt, amikor két ellentétes esztétikai minőség találkozik?

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2009.08.02. 02:19:13

Mint írtam a bemutatkozómban, a blogomban meg lesheted a történetet. Most amúgy is van ott mobiljátékos érdekesség (ami szerintem ide nem való) De röviden: a billenytüzet régi cucc, az 5800-át év elején szereztem. Majd késöbb ajánlottak visszautasíthatatlan áron egy iTouch-t.

Itt hamarosan egy érdekes hírel jelentkezek. Csak még levelezek a fejlesztőkkel :P

Az összehasonlítással meg arra jutottam, hogy akkor sem todom megkerülni ha külön-külön cikket írok. De még majd kitalálom hogy legyen. Jelenleg teszt ügyben a Real Racing-el küzdök.
süti beállítások módosítása