Paris Nights

 2009.03.22. 11:59

 

A következő játék amit szeretnék bemutatni az az Paris Nights lesz a Gameloft-tól.
Ebben a játékban egy karaktert fogunk irányítani,akit kedvünkre öltöztethetünk és azt csinálhatunk vele amit csak akarunk.
Lehet egyszerre több barátnőnk (ágyba is vihetjük őket), ismeretlen emberekkel beszélgethetünk az utcán,elmehetónk disco-ba.
Ha akarunk még madarakat is etethetünk,vagy leporolhatjuk a múzeumban lévő képeket és szobrokat.Vagy akár lophatunk is,persze mi nem vagyunk ilyen emberek ugyebár...:D
Persze ebben a játékban is végigcsinálhatjuk az úgynevezett STORY-t. Ebben a játékban a történet a következő:
Párizsba jövünk és egy lánynál fogunk lakni. Aztán kapunk különböző küldetéseket,és munkába is kell állnunk,amiért pénzt kapunk.
A játék végen a lány... Hmm... Nem lövöm le a poént!:D
A játék hűen ábrázolja Párizs nyüzsgését,és Párizs híres épületei is megtalálhatóak a játékban.(Louvre,Eiffel-torny...)
Hivatalos-oldal:
http://www.gameloft.com/mobile-games/paris-nights/
Kiadó:Gameloft

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr381017802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wallee 2009.03.29. 23:05:52

jó kis játék.de nekem egy kicsit belassul.főleg ha vmi fut még mellette a háttérben.sztem nem kellene!

ragazzautore 2009.08.16. 23:19:42

HElo. SZeretném megkérdezni, hogy a catacombáknál, hogy kell továbbmenniXD? vagy csak én vagyok ekkora béna?

.MM. 2009.08.23. 12:53:24

Huh hát ez nagyon rég volt...:D
Arra emlékszem,hogy én is szenvedtem fele egy darabig,e őszintén szólva gőzöm sincs mi a továbbjutás kulcsa.:D
süti beállítások módosítása