Megjelent a Fifa 10!

 2009.10.02. 15:54

Az EA Games jelenleg 7.99 euróért vesztegeti a játékot, lite (demo) változat még sajnos nincs belőle, így ha nem akarunk bűnbe esni csak a gameplay videókra támaszkodhatunk. Engem abszolút hidegen agy a foci, úgyhogy csak annyit nyilatkoznék róla hogy, az iPhone/iPod tulajok ismét egy grafikailag kiemelkedő játékot kaptak.

Videók a tovább mögött:
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mobile-games.blog.hu/api/trackback/id/tr891423095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ifjuver 2009.10.02. 20:04:43

Még a magyar focisták se mozognak ilyen bénán. Vagy csak én látom úgy, hogy egy kicsit bénán van összetákolva ez? A grafika nem rossz, én azért iphonetól többet várnék, n-gagere vagy dsre lenne ez megfelelő. Csak n-gagen 2x rosszabbra csinálnák :)

mission 2009.10.05. 20:55:54

Üdv!

A Symbian Pro Hungary linket illene már javítani, vagy törölni! Vagy tíz levelet küldtem nektek, benne az új bannerrel, semmi reakció! A honlap új címe: www.symbianpro.hu
A javításig nálam nem lesztek kint. Bocs hogy ide írtam, kénytelen voltam!
süti beállítások módosítása